Lilla skruttan =D

Våran dag har börjat lugnt.
Gumsan vaknade vid sju. Hon var vaken och busade en stund innan hon ville sova igen. Fick en flaska välling - somnade som en stock ;)
Jag passade på att äta frukost,ta ut hundarna och sitta lite vid datorn =)

När hon vaknde fick hon frukost. Nu springer hon omkring och grejar.

Jag frågade nyss om vi skulle sätta på henne lite kläder så nu har hon hämtat ett par trosor ;D Nu kommer hon med en klänning också ;) Tror det är för kallt för det idag så jag ska ta fram något annat :P
Bäst jag tar tag i det på en gång innan det ligger kläder överallt ;D



Kommentarer
GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-13 @ 11:10:20
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0