LASAGNE <3

God morgon,god morgon =)

Det har gått i ett sedan vi vaknade runt halv sju i morse. Först var vi med Kent till jobbet,som vanligt. Efter det var det frukost för gumsan innan hon fick sova en stund till.
Medan hon sov tog jag en kort tur med vovsingarna,började damma och plocka rätt lite och gjorde mig i ordning. Kl.8.20 fick jag väcka gumsan :/ Bytte blöja och kläder på henne sedan åkte vi iväg till dagis =P

När jag kom hem plockade jag rätt lite mer innan jag åt frukost framför datorn. Jag har dessutom bäddat sängen och förberett rummen för dammsugning :) Jag tar en paus för att se "Våra bästa år" sedan blir det städning för hela slanten ;D

Så smånigom ska jag göra lunch också. Jag har tagit upp färdig stekt och kryddad köttfärs ifrån frysen. Det ska nämligen bli LASAGNE här idag - mums! Var superlängesen jag gjorde det. Det blir perfekt nu när jag ska vara borta i helgen. Då finns det färdig mat till älsklingen =P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0