Gårdagen

Hej hej =)
Eftersom det började åska igår ville jag inte använda datorn så jag skriver lite nu istället,för att uppdatera er,som är intresserade :)

När jag hämtat gumsan på dagis igår åkte vi till Ulrika :D Hon grejade i växthuset så vi höll henne sällskap. Sedan fick hon lite att göra på gården så gumsan och jag gick till maskinhallen och tittade på (sprang omkring) när älsklingen och Niklas grejade med traktorerna.

Strax innan fyra var Ulrika färdig så då gick vi in och fixade fika tills gubbarna kom in :D
Vi "kvinnor" tjuvstartade eftersom Ulrika skulle hämta sina små busungar på dagis :)

Efter fikat åkte vi hemåt. Gumsan somnade i bilen så hon satt kvar där medan älsklingen tog en snabbdusch och jag packade i ordning skötväskan.
Sedan for vi vidare hem till Monica för att äta mat :D

Vi var hemma igen runt åtta. Gumsan var så trött att hon somnade på stört ;)
Medan älsklingen for iväg till en kompis för att kolla på en kikare till sin bössa gjorde jag mig färdig för natten innan jag roade mig med lite korsord.
Blev en tidigt kväll för mig vilket jag är tacksam för eftersom gumsan hade en dålig natt :/ Hon vaknade kl.22.40 och gallskrek (ror hon drömde något). Hon fick ligga hos mig i sängen så tillslut somnade hon om. Hon verkade sova gott,men jag kan inte riktigt slappna av när hon ligger bredvid så jag sov inte så bra :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0