Eftermiddag/kväll =D

Gumsan lyckades somna förut,men sov inte så länge. Hon vaknade när telefonen,som låg på laddning inne i sovrummet,ringde - det var älsklingen =) Han ville bara höra vad vi gjorde :D

Efter att ha pratat med Kent såg jag färdigt på "OC" innan jag började med maten - kassler,potatis och sås =) Gumsan fick en banan och smörgås under tiden :P

Precis när jag börjat äta kom älsklingen hem :D
När jag ätit klart hängde jag tvätt sedan tog jag en varsin promenad med vovsingarna. Var skönt att få frisk luft =D

När jag kom in,efter ungefär 45 minuter,åt jag vattenmelon - MUMS!!!

Vi har busat och grejat. Gumsan har nyss ätit kvällsmat så jag har gjort henne iordning för natten. Hon verkar redan vara trött så vi får se hur länge till hon orkar vara vaken ;) Vi ska lägga oss i soffan och mysa :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0