Bilproblem m.m



Gumsan somnade aldrig om förut. Hon hade gjort nummer 2 så jag bytte blöja sedan sprang hon omkring och busade =)

När jag lämnat henne på dagis tog jag en sväng till Monicas jobb för att hämta hundmat innan jag åkte hemåt.
De håller på att göra om en bro på E18 vid Väse Rasta så trafiken åker ner på avtagsfilen och upp igen på påfartsfilen. Vi som kommer på vägen neranför (påväg till eller från Väse "samhälle") har då stopplikt. Därför har de tagit bort en refug där. Jag har åkt där många gånger,men idag hörde jag hur det skrapa till i bilen så jag stannade så fort jag kunde. Såg att det var avskrapat på ett ställe framför bakdäcket,nästan under bilen. Eftersom jag trodde att det hände då ringde jag Kent när jag kom hem. Fick åka till hans jobb så han kollade. Som tur var var det ingen fara och det hade inte hänt idag - det var alltså inte mitt fel :)

Väl hemma igen körde jag ett TRÄNINGSPASS =)

Efter att ha tränat kollade jag på teve en stund sedan tog jag en tur med vovsingarna. Sist,men inte minst,tog jag en dusch - superskönt :)

Nu ska jag nog inte göra så mycket mer innan jag ska hämta gumsan. Tycker jag har gjort tillräckligt ;) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0