Arians =)

Nu har vi sålt vårat babygym =) Ringde en tjej förut,som ville kolla på det, så vi möttes vid Rasta. De tyckte det var fint och verkade bra så de köpte det :D

Jag ska vara hemma en stund sedan ska jag åka iväg till Rasta igen. Där hämtar Katrin upp mig innan vi åker vidare till inredningsbutiken Arians på Skoghall :) Det är dags för "babyrytmikgrupperna" att invadera affären ;) Det är bara vi,som är välkomna under ett par timmar plus att vi får tio procent rabatt på allt vi köper - PERFEKT =D Sist vi var där var innan jul. Då köpte jag Ulrikas julklapp =P Nu är det ju snart morsdag så jag ska kolla om jag hittar något fint åt lilla mamma :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0