Mitt lilla hjärta <3

Gårdagskvällen var inte rolig! Gumsan bara skrek och skrek! Gick inte att trösta henne. Hon somnade till några gånger,men sedan vaknade hon och började skrika igen. Vet inte om hon kanske hade magknip eller något sånt?!
Efter mycket om och men lyckades hon i alla fall somna för natten och tog sovmorgon till kl.8.25..

Hon hade en konstig dag igår. Åt dåligt och sov mycket. Hon har varit så pigg och på alerten under magsjukan så det var kanske det,som tog ut sin rätt?

Oavsett var det var så kändes det hemskt! Jag försökte verkligen med allt,men inget fungerade. Kände mig så hjälplös! Självklart blev jag orolig också. Det finns inget värre än att inte kunna trösta sitt lilla barn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0