"Mammakväll"

Åh,vilken rolig kväll/natt jag har haft! Har varit hemma hos Kristina i Molkom på "mammakväll" -utan barn och pappor ;) Vi åt massor av god mat och pratade om allt mellan himmel och jord :) Fick dock hålla mig till alkoholfri öl och cider eftersom jag dels skulle köra bil hem och dessutom hämta lilla gumsan hos mormor i morgon :) Men jag hade lika roligt för det :D Det var supertrevligt,mysigt och välbehövligt :D Även om jag älskar att vara mamma så behöver jag få vara bara jag ibland :P

Tyvärr började Åsa må dåligt efter maten så hon fick gå hem - stackaren :( Hoppas det inte var magsjukan!

Jag har precis kommit hem,så nu väntar jag på min kära sambo :) Han är nämligen med och hjälper till på en "Trubadurafton". Får se om jag är vaken när han kommer hem eller om jag ligger och snosar på soffan ;)

Förhoppningsvis kan jag sova länge så jag är utvilad när jag hämtar min lilla älskling :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0