Jag längtar såååå mycket!!!

Jag har nyss pratat med min söta lilla mormor :) Hon ringde för att höra hur det var med oss =D Förhoppningsvis kommer hon och morfar och kollar på vårat renoveringsprojekt till helgen :P Vi ska nämligen vara där och greja lite då.
För er,som inte vet,kan jag berätta att min sambos chef Niklas (även våran vän) har köpt ett hus,som vi håller på att göra iordning. När det är färdigt ska jag och min lilla familj flytta dit :D Jag längtar så himla mycket!!

Just nu bor vi tre personer samt tre hundar på 70 kvm - liiiite trångt! Sedan får vi dela på runt 150 kvm. Det blir "lite" skillnad. Ska bli skönt att ge gumsan ett eget rum och ha gott om plats :)
Dessutom ligger huset ca 150 meter ifrån gården där sambon jobbar. Då har jag alltid bilen hemma och slipper skjutsa och hämta honom när jag måste ha den. Kan vara skönt att bara sticka iväg någonstans,för att man vill komma hemifrån ett tag =D
En annan fördel,mest för gumsan och mig,är att det blir mer liv och rörelse omkring oss på dagarna. Gumsan har nära till Niklas barn,Tim och Karl :P Och jag till Ulrika,Niklas fru :)
Bara det kommer göra stor skillnad,eftersom vi nu bor mitt inne i skogen med endast en granne,som även är våran hyresvärd. Han jobbar oftast på dagarna så då är det helt "dött" här ute. Inte det ultimata om du frågar mig! 
För att inte tala om trädgården :) Nu har vi knappt någon trädgård alls. Finns plats för utemöbler,en torkvinda och hundgården samt ett träd,som står mitt i och inte har någon,som helst,funktion! Det blir annat sen =P Då får vi ca 12 äppelträd,några körsbärsträd och väldigt stor trädgård - UNDERBART!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0