Vikarier = BRA!!!

Hej hej :D

I natt sov inte gumsan mycket - hon var vaken till och från mellan kl.2 och 5. Som tur var tog älsklingen,som är ledig idag,hand om henne. Annars hade jag nog aldrig orkat upp ;)
Jag funderar på vad det kan vara. Vi ska testa att bara ha på henne blöja och trosor för att se om det hjälper - kanske är för varmt.

Vi var två vikarier på jobbet idag,men det gick bra ändå =D Blir så irriterad på en del,som inte tror att vi vikarier kan något!
Jag tycker om att jobba och jag vet att jag kan min sak! Bara för att jag inte kan få något annat än timvikariat betyder inte det att jag inte vill eller kan jobba - många av oss vikarier är mer entusistiska är vissa,som faktiskt har fast jobb!

När jag kom hem hade älsklingen fixat mat - Lyx ;D
Sedan har vi mest myst här hemma - gumsan somnade en stund hos mig i soffan =P
Monica,Axel,Charlotte och Mats har varit här och grejat. Hämtade gräsklipparen,som vi lånade häromdan :D

Älsklingen och gumsan är hos dem nu. Jag stannade hemma för att vila - är lite sliten efter allt jobb denna
veckan =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0