Trevligt med jobb :D

Hej hej =P

Vad denna helgen gått fort - det gör det jämnt när jag jobbar!

Mamma satt ute med en väninna när jag kom dit efter jobbet igår. De hade grillat så jag gick in och värmde på lite mat - mumsigt :D
Sedan satt vi ute och pratade till klockan var runt halv elva. Då gick vi in för att göra oss iordning för natten. Jag somnade strax efter elva.

I morse vaknade jag 15 minuter innan jag skulle gå upp - JOBBIGT! Jag gick på toa sedan lade jag mig o snosade tills klockan ringde. Då fixade jag iordning mig,gjorde smörgåsar och slängde ner en matlåda i väskan (den hade jag glömt bort så den får jag slänga i morgon).

När jag kom till jobbet frågade en "kollega" om jag kunde tänka mig att byta våning så vi inte behövde vara två vikarier på samma,så det gjorde jag.
Hade riktigt trevligt idag =D Alla vårdtagarna,och även personalen,var supergoa :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0