En lång dag

Hejsan,hejsan =P

Idag har lilla familjen haft fullt upp :D

Vi började dagen likadant,som igår, dvs upp runt sju,mys i soffan,följt av lite sömn,frukost och dagis :)

Efter att jag lämnat gumsan åkte jag förbi Dröjsforsen för att hämta vårat däck,men det var ingen där så jag fick åka därifrån utan.
Jag åkte vidare hemåt för att packa bilen full (blev aldrig gjort igår). Jag pratade även med Andreas så vi kom överens om att vi ska vara ute hur huset den sista juni - känns som det börjar bli bråttom.

Jag hann köra två vändor innan Ulrika bjöd på lunch =D Efter att ha slängt i mig maten fick jag tacka för mig och sticka hem en sväng. Skvätte av mig lite och bytte kläder. Sedan åkte jag iväg till dagis. Stannade till på Dröjsforsen igen - även nu lyste de med sin frånvaro.

När jag hämtat gumsan åkte vi vidare till Bergvik där vi gick omkring och letade efter en present till Ulrika och Niklas älsta son,Tim,som blev 5 år idag. Det var rea överallt,men eftersom jag ska till Örebro och shoppa på måndag så kollade jag aldrig.

Vi köpte i alla fall en t-shirt med Blixten McQueen till Tim och en pyjamas med Hello Kitty till gumsan (kunde inte hålla mig borta från hennes avdelning) =P
Dessutom köpte vi 5 liter jordgubbar - två till oss och tre till Ulrika. De tog 25 kr/L så då var jag "tvungen" att köpa ;P

På vägen hem stannade vi till för att gumsan skulle få äta några rån.

Väl hemma åt gumsan en banan medan jag gjorde mat åt oss vuxna ;)
När älsklingen kom hem åt vi mat,jordgubbar innan han tog en dusch. Sedan åkte vi iväg för att gratta Tim - det blev alldeles för mycket tårta ;D

Efter det tog vi en tur till Kents mormor och morfar för att hämta kärran (det blev inte heller av igår).

Nu har vi varit hemma en timme ungefär och gumsan har precis somnat,älsklingen kollar på teve och jag tittar lite på datorn. Jag är lite sliten så jag ska strax lägga mig :P

God natt,god natt =)



Kommentarer
mohn i skon

Du ska se att de går bra med flytten. När man väl sätter i gång så går det ju oftast jättefort (i alla fall om man får lite hjälp ;) ). Det är bara städningen som känns som en evighet! Haha.



Kram

2011-06-16 @ 23:12:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0