Trevlig onsdag :D

Hej hej =)

Jag och Ulrika har grejat för fullt idag,men vi hann inte färdigt. Vi får göra det sista nästa vecka.
Runt kl.15.40 stack vi iväg för att hämta barnen - samkörde i Ulrikas bil idag med :D Det är ju onödigt att åka i två bilar när vi inte behöver :D

Efter att ha hämtat de små åkte vi till ICA för att handla lite. Jag skulle ta ut pengar också,men de hade inga kontanter så jag fick hoppa in på Rasta också. Där hade de så det löste sig =)

När vi kom hem till Ulrika igen gjorde hon iordning korv med bröd - gott =P
Sedan har vi varit ute och busat. Gumsan har gungat massor =D 
 
Klockan var strax innan halv åtta när gumsan och jag åkte hemåt. Gumsan somnade i bilen och reagerade knappt när jag bar in henne till sängen - hon måste ha varit väldigt trött :)
Jag slängde mig in i duschen för att hinna duscha innan hon ev. skulle vakna.
Det gjorde hon mycket riktigt så fort jag var klar. Hon fick välling och somnade om. Jag hoppas att hon sover bättre i natt för jag ska jobba i morgon. Ska gå upp kl.6 så jag vill gärna sova :D

Eftersom det är röd dag i morgon är älsklingen ledig så gumsan får vara hemma med honom och mysa :)

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på "Glee" =)

God natt,god natt :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0