Sveriges nationaldag = långt arbetspass =D

God morgon =)

Idag,våran nationaldag till ära,vaknade vi strax innan nio så vi har inte varit uppe särskilt länge :D
Gumsan har nyss ätit frukost och håller nu på att busar :D  
När vi gick upp såg jag att jag hade fått förfrågning om jobb - kl.12-20.15. Ett långt pass idag betyder mycket pengar så jag tackar inte nej =)
Tyvärr firar vi aldrig ändå så då kan jag lika gärna jobba och låta någon,som vill,vara ledig =P

Innan jag ringde bemanningscentralen pratade jag med Ulrika eftersom vi hade planer på att ta en tur till Mariebergsskogen. Hon tyckte absolut att jag skulle jobba så nu blir det så :)

Min lilla mamma är ledig så hon ska passa gumsan :D
Älsklingen ska nämligen greja vid huset och sedan köra gräs så han kan inte ha med henne.
Det blir kul för både henne och mormor att umgås lite på tu man hand =P

Nu ska jag raka benen,som snart är lika håriga som hundarna ;) Efter det blir det en dusch innan det är dags att packa iordning alla grejor,som ska med, och fixa till oss lite :)
Sist men inte minst ska jag äta en sen frukost så jag är mätt och belåten när jag kommer till jobbet. Sedan är det nog dags att sticka till mamma en stund innan jag åker vidare till jobbet :D

Ha en riktigt skön nationaldag =)
Hoppas ni har lika fint väder,som vi har här,så ni kan njuta ordentligt ute :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0