Student och mys med Mickan =)

God morgon,god morgon =)

Nu har jag inte skrivit på några dagar,så jag tar en dag i taget ;D

I tordags tog Kents kusin,Lotten,studenten :) Hon sprang ut runt halv två så vi åkte dit för att säga "Grattis". Sedan skulle vi äta ute på en supermysig restaurang på Hammarö runt fem. Efter som vi hade gott om tid åkte lilla familjen tillsammans med Monica,Maja,Kicki,Edvin och Kents mormor och morfar till IKEA. Först tog vi en korv (några fikade) innan vi gick omkring och kollade. Älsklingen hittade några grejor,som följde med oss hem - en barngrind (behöver fler nu när vi flyttar),en torksnurra till underkläder och strumpor m.m och ett litet set med visp m.m till gumsan =D Pappa tycker tydligen att hon ska lära sig i tid ;)


Efter IKEA var det dags att sticka iväg och äta - det var supergott :)
Vi hade en mysig kväll med massor av trevligt folk :P

Väl hemma somnade gumsan fort i sin säng medan mamma och pappa slängde sig i soffan :D

I går umgicks gumsan och jag med Mickan hela dagen - träffades strax efter tolv och sa "Hejdå" runt halv sju =)
Vi gick omkring i lite affärer innan det var dags för lunch. Gumsan och jag delade på en kycklingsallad medan Mickan mumsade på kycklingwok =P

Efter maten gick vi ut och gungade - gumsan var helt överlycklig :)
Sedan kollade vi lite till i affärerna.
När det var klart letade vi upp en toalett och uträttade våra behov ;D

Eftersom gumsan var så trött tog vi en promenad.
Satt oss vid en bänk vid vattnet en stund innan vi gick till Lidl för att handla lite gott inför helgen. Jag köpte bl a chokladbollar,som inte var alls goda :/

Efter handlingen gick vi till järnvägsparken,den är så himla mysig (särskilt på sommaren).
Gumsan vaknade efter en stund. Hon hade gjort kalas så det var bara att byta allt!
Sedan gick vi hem till mamma,som bor alldeles i närheten,för att låna toan.

Gumsan blev kvar hos mormor medan Mickan och jag gick omkring och snackade en massa skit =P
Vi tog en tur till Maxi också innan vi gick till bilen och skiljdes åt.
Jag åkte hem till mamma för att hämta gumsan. Försökte få i henne lite gröt innan vi åkte,men hon ville inte ha.

När vi kom hem fick det bli myspys i soffan innan gumsan skulle sova :P

Så har alltså våra senaste dagar sett ut :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0