Shoppingbilder ;)

Medan jag sitter här och väntar på älsklingen tänkte jag passa på att visa er vad vi köpte till
lillskruttan i fredags =)
Har inga bilder på solglasögonen,men de är i alla fall lila med glitter och är hjärtformade - det var hennes pappa,som valde dem :P



Detta set är såå gulligt =D Kul med lite andra färger än rosa ;)

 

Såhär ser "våtdräkten" ut =D Den är superbra att ha när gumsan badar - hon tröttnar oftast efter en liten stund och vill hellre springa omkring. Då passar den här utmärkt eftersom jag slipper oroa mig över att hon kan
bränna sig!



Jag tycker den här tröjan är så snygg - gumsan kommer vara så cool i den ;D



Kommentarer
mohn i skon

Mycket snygg tröja! :D



Kram

2011-06-06 @ 23:29:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0