Saknar dem :/

Hej hej =D

Dagens arbetspass har gått riktigt bra :) Jag blev så himla snopen när jag kom hit och såg att min tremännings farbrors tjej jobbade :D Hon jobbar inom hemtjänsten annars,men hade fått en pooltur hit - det var trevligt att se och jobba med henne =P

Innan jag åkte till jobbet var jag iväg till Monica för att lämna gumsan. Hon sprang omkring med en boll och lös,som en sol - min lilla älskling <3
När vi var hemma var hon inte på något vidare humör. Hon gick bara runt och gnällde - tills vi gick ut då blev hon genast mycket gladare =)

Monica,Axel och Charlotte skulle åka till Molkom för att gå på marken så gumsan fick följa med dem dit :)

Nu när det blev lite lugnt här börjar jag tänka på (och sakna) min lilla familj :(
När jag kommit hem till mamma,där jag ska sova i natt,ska jag ringa och prata lite med dem - säga god natt till gumsan =D

Ha en trevligt kväll - hoppas ni har det lika varmt och skönt som jag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0