Nästan klara =D

Hej hej =)

Idag fick jag och Ulrika mycket gjort,men är ändå inte helt färdiga - förhoppningsvis hinner vi greja och bli klara i helgen.
Det är ett sovrum uppe som ska göras klart (hade inte alla grejor till det idag) innan det är dags för städning.

Jag var inte vår nya bostad särskilt länge. Gjorde rent dörrkarmar m.m inför målning innan vi åt lunch. Sedan fick jag måla tak i renoveringsprojektet (det huset vi ska bo i så småningom). Jag hann måla första lagret i hallen nere samt ett andra lager (förhoppningsvis det sista) i hallen uppe - nu börjar det likna något ;)

När jag var klar tyckte jag inte att det var någon idé att börja med något nytt eftersom det bara var drygt en halvtimme kvar tills gumsan skulle hämtas. Jag plockade ihop penslar m.m och åkte över till Ulrika. Hon kunde inte heller göra något mera så vi åkte till gården. Drack lite och bytte om innan vi samåkte till dagis :D

Jag fick gå och prata med B,som har hand om schemat och sådär på dagis. Det hade blivit något strul med sommarschemat så jag har fixat det nu - hoppas det blev rätt denna gången ;P

Ulrika bjöd på korv med bröd och mos innan vi åkte hemåt :)

Vi har inte gjort särskilt mycket. Gumsan har sovit i en timme ungefär och älsklingen stack iväg en sväng. Jag ska ta en dusch om en stund sedan är det dags att sova =)

Natti,natti :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0