Mår dåligt :/

Hej hej =P

Gud,vad jag känner mig dålig idag :( Har ont halsen,snorar och fryser. Jag känner att även huvudvärken är påväg - usch och fy och blä!
Hoppas jag mår bättre i morgon eftersom jag jobbar hela dagen.


För ungefär 1 1/2 timme sedan gick gumsan och jag bort med mat till älsklingen :D Det var skönt att få lite frisk luft!

Innan vi gick iväg fick gumsan mat så när vi kom hem igen blev det välling och sängen för hennes del. Själv har jag suttit vid datorn och kollat lite.
Jag börjar bli lite småhungrig,men jag känner att jag inte orkar ställa mig vid spisen igen (just nu i alla fall) så det får nog bli yoghurt med musli och smörgås till lunch idag.

Nu har gumsan vaknat så nu ska jag äta. Sedan får vi se vad vi hittar på.
När älsklingen kommer hem ska jag gå upp och lägga mig och vila en stund :)

Hej svejs :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0