Lunch m.m

Hej hej =P

Gumsan fick lunch lite tidigare idag - strax efter elva. Lite väl tidigt egentligen,men hon var så trött så hon fick mat innan jag gjorde iordning en flaska välling och lade henne i sängen. Hon somnade på stört och sov i nästan två timmar :) 

Medan gumsan sov satt jag vid datorn och knaprade på ett äpple,packade lite och gjorde mat. Det fick bli en stekt kycklingfilé med gurka,tomat och majs =D
Det var riktigt gott :P Kryddade kycklingen med lite allroundkrydda.

Precis när jag börjat äta vaknade gumsan (så är det jämt). Hon fick äpple,men hon var inte särskilt sugen.

Nu klättrar hon upp och ner i soffan samtidigt som hon "tittar" på "Händige Manny" - hon verkar mer intresserad av sin bok för tillfället ;)

Jag har precis hängt upp den andra maskinen med tvätt. Hämtade även in posten och det var bara reklam,som vanligt. Det är rätt trist egentligen - antingen så är det reklam eller räkningar. Vi får aldrig något roligt :/
Men men..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0