Hemma från jobbet :(

God förmiddag =)

Det blir inget jobb för min del idag - mår inte alls bra :/
När jag vaknade,strax innan nio,kände jag på en gång att jag inte skulle klara av det så jag ringde direkt och sjukanmälde mig för idag och även i morgon (det är lika bra att vara hemma då med). Jag brukar försöka undvika det och jobba ändå,men efter att ha jobbat två nätter i rad med feber har jag insett att även jag har mina begränsningar :)

Efter att jag ringt bemanningscentralen tog jag en kort sväng med vovsingarna. Älsklingen åkte förbi oss med trakorn så han stannade och pratade lite :D Vi bestämde att han hämtar gumsan på dagis idag - hon skulle egentligen åkt med Ulrika och barna hem runt två,men jag känner att jag behöver vila. Dessutom är det skönt för gumsan att få leka och vara hemifrån en stund.

Jag har precis kommit hem efter att ha först ha hämtat Maja,sedan lämnat gumsan på dagis och Maja på Monicas jobb samt svängt in vid Dröjsforsen för att hämta däcket. Det var ingen där nu heller så älsklingen ringde till dem. De hade tydligen precis åkt därifrån när jag kom - TYPISKT! De skulle i alla fal lägga ut däcket när det kom tillbaka så Kent kan ta med det sen när han hämtar gumsan =D

När vi kom till dagis talade några lärare,som var ute med några större barn,om att dagisgrupperna var i gympasalen och dansade och sjöng kring en midsommarstång :) Gumsan och jag smög dit och de såg ut att ha jätteroligt :P Synd att det regnar så de var tvunga att vara inomhus :(

Väl hemma blev det en tur med vovsingarna innan jag tog med mig datorn till sängen. Jag ska läsa bloggar m.m och förhoppningsvis få lite sömn. 

Ha en bra dag :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0