Grejat lite

Hej hej =D

Idag har vi grejat med husena. Dock kunde vi inte måla då gubbarna ska göra iordning taket först så det fick vi skippa. Jag börjar känna mig stressad - Huset ska bli klart,allt ska packas och flyttas sedan måste det städas i vårat nuvarande hem.
Det är ett rum kvar att måla innan vi kan städa i det nya hemmet - jag hoppas vi hinner det i morgon så det bara är att börja flytta dit grejor nästa vecka :P

När vi var klara ringde mormor så hon och morfar kom dit för att kolla hur det ser ut. De tyckte det var fint :)
De följde med hem på fika innan de åkte hemåt igen.

Älsklingen har duschat medan gumsan badade. Under tiden hängde jag tvätt och satt igång en ny maskin. Efter det hade jag också tänkt duscha,men varmvattnet var slut :( Får vänta en stund.
Jag kan ju inte diska heller så det gör jag nog i morgon istället - typiskt!

Vi får helt enkelt ta det lugnt i kväll - inte fel ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0