Ett tak färdigt - två på G =)

Hejsan,hejsan :D

Idag har jag målat taket i köket och även i hallen nere. I hallen var det andra gånger jag målade så det taket är färdigt nu =)
I köket blir det nog färdigt i morgon,då tänkte jag dessutom måla taket i gumsan blivande rum. Hinner jag med båda,vilket jag borde,så är de två taken också färdiga sen :D

Jag hade tänkte greja nästa vecka med,men jag kom på förut att jag börjar sommarjobbet på tisdag. Jag är dock ledig onsdagen så Linn kanske kommer hit och hjälper mig =P

Efter målningen idag åkte jag hem till Ulrika och Niklas en sväng - gick på toa,slängde på mig andra kläder och satt och pratade med dem en stund innan det var dags att hämta skruttan på dagis.

I morse fick jag med två teckningar,som gumsan målat,hem.
Jag tyckte de var sååå fina - det är något speciellt med första teckningarna =)

Den ena föreställde en fjäril :D



Och den andra något annat ;)




Det värmer lite i mitt hjärta av att se dem och veta att min "lilla" skrutta faktiskt har gjort dem =D

När gumsan och jag kom hem från dagis gjorde jag lunch till mig och mellanmål till gumsan. Sedan har vi busat,läst och sjungit :)
Jag lade henne för en stund sedan,men hon håller på och grejar - verkar inte alls vilja sova. Jag kan nog glömma det idag ;P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0