Ett sista ryck - förhoppningsvis =P

God morgon =)

I natt har vi sovit lite si sådär. Gumsan vaknade första gången runt kl.01.45. Jag tog upp henne och lade mig i våran säng igen,men hon ville inte somna om. Efter mycket om och men lyckades hon somna efter en timme.
Vi sov gott allihopa fram till strax innan sex. Då var det dags att vakna igen. Hon grejade lite en stund sedan somnade hon igen.
Denna gång sov hon till strax efter sju. Medan hon höll på och sprang och hämtade hemtelefonen och böcker m.m låg jag kvar i sängen och slöade en stund ;)

Runt åtta åt vi frukost. Sedan släppte jag ut hundarna,som är inne på "kontoret" på nätterna. Det finns ingen dörr så vi stänger bara med en barngrind,vilket känns rätt skönt. Då ser vi dem och de ser oss =D
Det brukar behöva städas när gumsan ätit - det sköter hundarna så gärna ;P
När de städat klart fick de gå ut i hundgården. Slängde till dem mat och vatten innan jag gick in för att göra gumsan iordning. Hon hade yoghurt lite överallt =)

Nu har hon busat en stund och blivit trött så nu ligger hon i sin säng med en flaska välling. Det återstår att se om hon lyckas somna :D

Hon börjar dagis senare idag med så vi har inte bråttom. Det är skönt att slippa stressa :P

När jag lämnat skruttan på dagis ska jag åka iväg och göra ett ryck tillsammans med Ulrika. Jag hoppas vi blir färdiga annars måste vi fortsätta nästa vecka,vilket jag helst vill slippa. Jag behöver nämligen greja med vårat renoveringsprojekt då :)
Köket har kommit nu så taket och golvet behöver göras iordning innan vi kan sätta in allt. Dessutom måste jag måla de två taken jag redan målat en gång. Sedan finns det mer att göra så vi får se vad jag hittar på när målningen är klar =D

Jag kommer vara så trött på allt vad målning heter när detta är klart - Vill ni ha hjälp med sånt så räkna inte med att jag ställer upp ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0