Bättre internet och sämre teve

Hejsan hejsan =P

Jag lyckades somna två timmar i eftermiddags - det var välbehövligt fast jag vi sov till nio i morse :) Jag väcktes av att mobilen ringde. Det var älsklingen,som ville att jag skulle komma och låsa upp ytterdörren. När jag väl kom ner var det redan försent. Jag hade låst dörren och sedan lagt både hem - och bilnyckeln på en hylla,som står innanför fönstret i hallen,så älsklingen hade bara räckt in handen och tagit den - SMART jag är ibland ;D

Älsklingen var bara hem en snabbis för att hämta bilen sedan stack han iväg för att hämta gumsan. När han kom till dagis hade gumsan "badad" i sand så fröknarna stod och skakade av hennes kläder - det är mammas lilla sötnos det ;)
Innan de kom hem åkte de till ICA för att handla färska potatis,sill m.m till midsommar,som vi kommer få fira ensamma här hemma eftersom jag är sjuk :( Det känns inte så kul,men det går inte att göra något åt!

Vi har inte gjort särskilt mycket i kväll. Bara myst =D
Älsklingen är ute på en promenix med vovsingarna,gumsan har precis somnat och jag ligger i sängen och slöar :P
Det är 1000 ggr bättre mottagning i detta huset än i det förra så nu kan vi sitta vart som helst med datorn - TOPPEN :)
Tyvärr har vi ingen parabol ännu så det finns inte särskilt mycket att titta på på teven,men den kommer nästa vecka. Vi hade tänkt säga upp vårat abonemang,men då hade vi fått betalat 3 månader (uppsägningstiden är så lång) utan att kunna kolla på någon av kanalerna så då tyckte vi att det var bättre att förlänga avtalet ett år istället. På så vis får vi dessutom en ny parabol samt box så nu är det bara att vänta på att det kommer sedan kan vi kolla på vad vi vill =D

Nu ska jag fortsätta kolla runt lite på internet innan det är dags att sova.

GOD NATT PÅ ER =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0