Bara städning kvar =D

Hejsan hejsan :P

Jag känner mig lite lättad just nu - vi har varit och städat ur vårat gamla garage så det är helt klart. Dessutom tog vi med nästan allt,som fanns kvar i huset. Nu fattas bara städningen och den ska vi ta tag i i morgon :D
Det känns så himla skönt att det inte är särskilt mycket kvar innan vi kan släppa huset helt och hållet. Då kan vi börja koncentrera oss helt på vårat nya hem,där vi allihopa trivs jättebra =) Det märks t o m på gumsan att hon gillar det bättre :)

I morgon är det alltså städning som gäller :D
Jag ska försöka komma iväg när gumsan ätit lunch runt halv tolv. Då är det sovdags för henne så förhoppningsvis somnar hon i bilen =)

Jag ska eventuellt hämta mamma för att få lite hjälp annars kommer ju älsklingen när han slutat så vi lär bli klara i morgon :D
Mats kommer och hjälper oss att flytta hundhuset,som är rätt stort,så vi får hit det :P

Resten av veckan ska jag jobba och försöka få ordning här hemma så allt är klart. Det har ju stått lite stilla nu när jag varit dålig,men nu tar jag nya friska tag ;)

Det ska verkligen bli skönt att få bort alla kartonger och få alla saker på sin plats. Sedan gäller det bara att lära sig vart allt finns ;D

Natti natti =D




Kommentarer
Mohn i skon

Väntar med spänning på att få se lite bilder från huset här på bloggen sen när ni packat upp allt och kommit i ordning. ;D



Kram

2011-06-26 @ 23:30:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0