Vilat och ätit :)

Hejs svejs =D

Jag lyckades somna en stund,vilket var välbehövligt :)

Efter tuppluren fixade jag iordning lite mat - fick bli kycklingssallad eftersom det blev mycket pasta kvar från lunchen då vi åt makaroner och falukorv. Dessutom får jag passa på att äta kyckling när mina älsklingar inte är hemma då den stora absolut inte äter det medan den lilla inte är särskilt förtjust i det =P

Nu är jag alltså både utvilad och mätt igen - TOPPEN!
Salladen räcker även tills i morgon så jag har matlådan färdig precis som Kent,som får rester från lunchen :D

Jag vet inte vad jag ska hitta på nu. Blir nog att sitta framför datorn och slappa ;)

Jag börjar bli sugen på naturgodis också - inte bra inte bra...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0