Våran lördagskväll

God kväll god kväll :P

Vi har  varit hos Niklas och Ulrika hela kvällen - det var mysigt =) Även en av Niklas "bondkompisar" och hans fru var också där. Vi åt grillat och hade det trevligt. Gumsan har busat med Tim och Carl så när hon och jag gick hem för en stund sedan trodde jag att hon skulle däcka direkt,men Tji på mig. Hon ville absolut inte sova så nu sitter hon i soffan med pappa,som också kommit hem nu,och äter lite lördagsgott - jag har inte rört mitt naturgodis och är inte särskilt sugen så jag kommer inte att göra det heller :D

Nu ska vi försöka få gumsan att somna sedan ska jag slöa i fåtöljen en stund innan det är dags att krypa till kojs =)

Natti natti :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0