De betyder allt <3

Idag tänkte jag visa er några bilder på min älskade lilla Patricia tillsammans med olika personer,som betyder otroligt mycket för mig =)



Gumsan med pappa :)
Jag älskar honom så otroligt mycket <3 Vi har gått igenom mycket tillsammans - saker som inga borde få vara med om. Vi har visat mer än 1 gång att vi finns där för varandra oavsett vad,som händer.




Remi,gumsan och Johanna - de betyder otroligt mycket alla tre.
Remi är och kommer alltid att vara,som en bror <3
Johanna är min älskade storasyster,som jag älskar och saknar mer för varje dag,som går...



Gumsan busar med mormor :)
Min lilla älskade mamma (behöver jag säga mer?) <3



En ledsen 2 månader,2 veckor och 5 dagar liten gumsa med Linn =D
Det är en tjej,som vet hur hon får mig att skratta samtidigt,som vi kan vara ärliga och prata om allt - jag menar verkligen ALLT ;)



Mickan hjälper gumsan att gunga :)
Jag har känt den här roliga "tjejen" sedan ettan och jag vet att vi kommer att finnas där för varandra enda till slutet =D



Gumsan och min tremänning Erika :D
Det är en frän "tjej" som vet vad hon vill och är sig själv - något som jag beundrar väldigt mycket :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0