Kommit ikapp =)

Hejsan hejsan :)

Jag har fått rätt mycket gjort nu på förmiddagen - vikt och lagt in tvätt,tvättat och hängt upp två maskiner samt väntar på en tredje,tränat och bäddat sängen :D Dessutom tog jag en kortis med vovsingarna ute i regnet,det var faktiskt ganska så skönt ändå =)
Gumsan blev sur för att hon inte fick följa med,men jag tycker det är onödigt att riskera att göra henne sjuk så hon fick stanna kvar inne.
Innan jag gick iväg tog jag in barnkärran,som stått ute i regnet. Trots att jag ställt den så gumsan inte skulle kunna klättra upp i den satt hon där när jag kom in och väntade på att få följa med ut. Jag kände mig väldigt elak,men jag vill som sagt var hålla henne frisk :D

När jag kom in efter cirka 5 minuter (vovsingarna var snabba idag) tog jag in barnvagnen,som även den stått ute i regnet - vilken bra koll vi har på grejorna ;) Jaja,det torkar!
Jag ställde i alla fall in vagnen sedan gick jag upp för att sätta på mig ett par torra byxor samt hämta torra kläder till gumsan,som naturligtsvis blev blött utav kärran.
Hon satt i barnvagnen när jag kom ner - hon blev såååå sur när jag tog bort henne! Jag fick slita för att få av de våta kläderna och på de torra då hon verkligen inte skulle vara stilla,men det gick :P

Runt elva blev gumsan så trött efter att vi busat så hon fick välling och somnade. Medan hon sov passade jag på att träna lite så nu är jag "mör" och go i benen ;P

Vid halv ett kom Kent hem på lunch så nu har vi ätit och han har gått tillbaka till jobbet :) Gumsan vaknade ett och fick mat,men åt inte så mycket. Gurkan försvann dock fort ;D

Nu ska jag strax gå upp och hänga den sista maskinen med tvätt innan det är dags för bus :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0