Trevligt sällskap :D

God kväll god kväll :)

Idag har jag haft ännu en mysig dag :D
Efter att jag slutat jobbet kl.14.30 åkte jag till Väse. Där plockade jag upp Fatemeh vid bussen sedan åkte vi vidare till dagis,för att hämta gumsan =) De satt och åt mellanmål när vi kom. Gumsan blev glad när hon såg mig - jag fick en riktigt go kram,som värmde oerhört mycket i hjärtat <3

När vi lämnat dagis åkte vi hemåt. Fatemeh,som aldrig varit hos oss förut,blev chockad över hur långt in i skogen vi bodde ;D Hon tyckte dock det var mysigt,vilket jag håller med om - jag trivs tusen gånger bättre här än jag gjorde i förra huset!

Efter att ha suttit och slöat i soffan ett par timmar tog vi en promenad för att plocka svamp. Vi gick till ett ställe där jag såg lite när jag var ute och gick med Bessy för ett tag sedan. Eftersom vi inte hittade så mycket bestämde vi oss för att ta bilen och stanna för att plocka på ett annat ställe,som jag såg häromdan.
Det tog ett tag innan vi hittade rätt ställe (;D),men tillslut fick vi ihop en liten påse,som Fatemeh fick ta med hem :)

Efter svampplockningen åkte vi tillbaka till Väse "city" så Fatemeh tog bussen hem till Karlstad - vi fick vänta en stund eftersom vi läst lite fel på busstabellen,men det gjorde inget =D

När gumsan och jag kom hem igen åt vi kvällsmat (rester från igår kväll - hamburgare) innan vi duschade/badade. Gumsan tyckte det var riktigt skönt att bada idag :) Hon skvätte vatten överallt :P
Hon blev inte så glad när jag skulle torka henne - hon skulle minsann bada mera,men det blev det inget med. Jag gjorde iordning välling istället,vilket dög lika bra. Hon somnade direkt,men vaknade efter en stund och gnällde lite. Hon somnade dock om igen =D

Jag sitter här i min ensamhet och njuter utav tystnaden. Jag ska strax gå ut för att hämta hundarna (Kent har äntligen lyckats fixa hundgården så de inte smiter).
Det dröjer nog inte innan det blir natten för mig med,jag är sliten. Det ska bli skönt att vara ledig i helgen - i morgon ska gumsan och jag hälsa på mormor och morfar =D

Natti natti :P



Kommentarer
Mohn i skon

Väntar fortfarande med spänning med att få se lite bilder bilder från erat nya hem! Så jag hoppas du lägger upp någon bild snart ;)



Vi måste ta och ses någon dag också när det passar oss båda.



Kram

2011-07-22 @ 22:37:28
Jenny

SV: Jaha du,ska försöka göra det då - eller så får du komma hit och kolla i verkligheten istället =D

Det tycker jag absolut att vi ska :D Får höras utav :) kram

2011-07-22 @ 22:53:24
URL: http://mammatillpatricia.blogg.se/
Mohn i skon

Såklart jag ska komma ditpå riktigt också :D Men en har ju så fullt upp nu de kommande veckorna. Vet inte om jag orkar vänta ju, är ju jätte nyfiken :D Du får i alla fall slänga upp en bild på hur huset ser ut utifrån ^^



Kram

2011-07-23 @ 18:57:46
Jenny

SV: Det låter toppen =) Jag har också fullt upp ett tag,men sedan ska vi allt kunna ordna det :D

Jag ska göra det någon dag - kanske är någon mer,som är nyfiken ;)

kram

2011-07-23 @ 21:30:41
URL: http://mammatillpatricia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0