Tisdag,onsdag o torsdag :D

Hejsan hejsan =)

Kents lillebror Mats har haft våran dator några dagar så jag har inte kunnat blogga eller någonting. Jag ska sammanfatta de senaste dagarna så gott det går ;)

Gumsan vaknade runt halv tio i tisdags. Då blev det frukost m.m innan det var dags för dagis för gumsan och jobb för mig.
När jag slutade (kl.20.15) åkte jag hem till Monica för att byta bil,som haft våran då hon hämtade gumsan på dagis.
Väl hemma var det sängdags för lilla skruttan. Efter att ha lagt henne tog jag med Qvittra och Stei på en timmes promenad - kändes skönt med frisk luft :D

Igår slutade jag jobbet halv ett. Först fick jag hämta en grej,som Kent behövde till jobbet sedan åkte jag och hämtade gumsan.
Jag köpte med mat från Rasta eftersom pizzerian inte öppnat ännu. Det var skönt att slippa laga mat ;) Resten av dagen bestod utav slöande i soffan och bus med gumsan :D

Idag jobbade jag mellan kl.11-14 då jag bara skulle vara värd (sköta matsalen,som finns på våningen nedanför boendet),men jag bytte med en annan tjej så hon var där nere och jag på våningen.
När jag slutade hämtade jag gumsan sedan for vi vidare till Molkom för att umgås med Katrin och Sigrid :D Det var såååå kul att se dem igen. Sigrid hade blivit jättestor - hon kunde gå också så hon och Patricia var överallt ;)

Nu har jag varit hemma i ca 2 timmar. Jag har hunnit äta lite mat,försökt lägga gumsan (som nu håller på och grejar eftersom hon absolut inte vill sova) och uppdaterat lite på viktklubb.se =D
Jag ska strax försöka lägga gumsan igen och umgås med min kära sambo,som åker bort vid tvåtiden i morgon och blir borta hela helgen. Eftersom jag jobbar till halv tre då kommer vi inte att ses förrän på söndagkväll eller måndagmorgon beroende på hur sent han kommer hem på söndag.

God natt god natt =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0