Så skönt :)

God morgon god morgon :)

Detta har varit den bästa natten på länge då hundarna varit väldigt lugna,så jag har sovit,som en stock ;D Det var riktigt skönt att få sova ordentligt efter den senaste veckan bravader :)

Efter en god natt vaknade jag runt halv nio. Jag tog en kort promenix med vovsingarna innan jag såg att jag fått två sms utav en kompis i natt. Eftersom jag sov hade jag inte märkt något så jag har svarat nu och håller tummarna för att hon inte är sur :/

Gumsan har sovit fram till nu - jag tyckte jag hörde henne nyss,men det blev tyst igen så jag vet inte om hon somnade om.
Nej,det märkte jag nu att hon inte gjorde då hon står och slår på något däruppe ;D Det är hennes sätt att tala om att det är dags för lilla mamma att komma och hämta henne ;)
Jag ska smyga upp och ge henne en stor morgonkram sedan är det frukostdags =D

Ha en bra dag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0