På alerten ;)

Idag har vi grejat lite här hemma. Älsklingen har (hör och häpna) diskat! Det händer max 1 gång om året så det är inte vanligt ;)

Jag har slängt in en maskin med tvätt,som jag strax ska hänga upp innan jag sätter på nästa. Vi ligger efter lite med tvätten så idag blir det så många maskiner,som möjligt.

Gumsan somnade för en stund sedan och älsklingen gick ut för att laga gräsklipparen och försvann! Jag vet inte vart han tog vägen. Jag var nyss ute med vovsingarna och han syndes inte till någonstans. Jag ska nog ta och slå en pling så jag vet vart han är - antaligen gick han iväg till jobbet för att greja med gräsklipparen.

Mamma hörde utav sig förut för att tala om att hennes kompis Susanna kommer till henne idag för att lämna kläder m.m till gumsan - Tack så himla mycket =D
Jag är bra sugen på att åka dit och hämta grejorna,men det känns lite onödigt när jag ändå ska jobba på måndag och kan ta med dem då. Jag är sååå nyfiken så vi får se om gumsan och jag tar oss en tur antingen idag eller i morgon beroende på när Kent skulle jobba lite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0