Nya tänder på G :P

Hejsan hejsan :)

Idag har gumsan och jag varit i kristinehamn igen. Först var det dags för Qvittras andra spruta sedan fick det bli en sväng på maxi innan v åkte hemåt :D

Väl hemma fick gumsan lunch medan jag plockade upp alla varor. När gumsan var klar fick hon välling i sängen,som hon brukar få då hon ska sova,men hon somnade inte. Det fick bli blöjbyte och bus istället :)

Jag har dessutom diskat och hängt tvätt samt satt på en ny maskin så det är nog dags för nästa hängning snart.
Jag har märkt lite mer utav gumsan kläder,som hon fick utav Susanna. Det är inte många plagg kvar - nu återstår det "bara" att tvätta alltihopa.

Jag har nyss lagt gumsan igen så jag får se om hon lyckas somna denna gång. Hennes sovrutiner de senaste dagarna har inte varit de samma,som förut. Tror det beror på alla nya tänder - hon har fått tre nya plus att det är flera på G. De kommer i en rasande fart,jag hinner knappt märka att de är påväg innan de är helt uppe =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0