Nu kör jag på =)

God förmiddag =)

Igår kväll åkte jag och lilla familjen hem till Monica - Rimbogänget var också där. Vi åt god mat och hade det trevligt :D
Efter maten fikade de andra,men jag hoppade över det. Jag åt inget utav chipsen de ställde fram senare heller. Jag är rätt stolt över att jag lyckades hålla mig,men enda sedan all tårta och sånt i början på veckan har jag inte varit sugen på något sånt.

Jag har äntligen insett att jag inte kan hålla på,som jag gör. Inte så länge jag vill gå ner i vikt!
Jag funderar på att försöka att inte äta sötsaker fram till slutet på månaden (om det inte är något särskilt tillfälle) för att se hur det går. Jag tror att de första veckorna kommer bli värst,men som jag känner just nu tror jag att jag kommer lyckas =)

Det,som fick mig att verkligen bestämma mig,var när två personer på två dagar trodde att jag var gravid igen- det tog hårt. Sedan dess har jag känt mig mycket mer motiverad till att gå ner i vikt och jag hoppas att det kommer hålla i sig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0