Myspys med Fatemeh :P

God kväll på er :D

Vilken mysig dag gumsan och jag haft med Fatemeh =)
Vi träffades strax innan kl.15 på pekås parkeringen vid Rud/Karlstad. Vi bestämde att vi skulle ta en promenad till Karlstads innerstad - det var en bra bit,men det var härligt :P

Vi började med att ta en sväng inne på Coop för att köpa något att dricka. Fatemeh bjöd eftersom hon ville det - tack tack =D

Efter att ha inhandlat dryck gick vi till en supermysig plats vid vattnet - gumsan var överlycklig när hon fick springa omkring i bara klänning (och blöja förstås) :) Det riktigt lyste i hennes ögon <3
Jag ska visa lite bilder någon dag :) Glömde naturligtsvis filmkameran hemma så det blev bara kort tagna med mobilen,men det är bättre än inget ;P

När vi busat ett tag gick vi till stan för att kolla lite. Jag hittade några plagg inne på Gina Tricot,men inget av dem satt bra så det fick vara. Vi kollade även inne på H&M (jag kollade medan Fatemeh sprang efter gumsan),men gumsan var trött och gnällig så vi gick därifrån efter en liten stund.

Vi avslutade stadsturen med ett toalettbesök innan vi försökte hitta någonstans att äta. Tillslut bestämde vi att vi skulle äta på pizzerian på Rud,så vi slapp gå tillbaka proppmätta. Det var ingen hit kan jag säga! Maten dröjde ganska länge och när den väl kom hade han inte med några bestick så Fatemeh smög in och hämtade det. Efter en stund kom han dock ut med både bestick och vatten åt oss - brukar man inte få det först?

Det var i alla fall skönt att kunna sitta ute och äta :)
Efter maten gick vi till bilen och sa "Hejdå" innan gumsan och jag åkte hemåt.

Gumsan somnade i bilen påvägen hem,men vaknade när vi kom hem så hon fick välling och somnade igen.
Kent har precis ätit upp halva pizzan,som jag köpte med åt honom,så nu ligger han och snarkar på soffan ;) Jag ska snart gå upp och slänga mig i sängen - hoppas på ännu en lugn natt eftersom jag måste gå upp halv sex i morgon - fy sjutton :(

God natt god natt :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0