En besvikelse....

Hejsan hejsan =)

Idag har jag varit ledig ifrån jobbet - skönt efter ett långt pass igår (11-21).
Jag har absolut inte tagit det lugnt utan har verkligen passat på att umgås med min lilla familj :D
Efter frukosten åkte vi till Rottneros Park. Eftersom varken jag eller Kent varit där sedan vi var små hade vi stora förväntningar. Vi blev faktiskt besvikna :/ Det fanns inga djur kvar förutom får - gumsan tyckte iochförsig att de var roliga,men ändå. Nils Holgerssons lekpark var inte alls lika underhållen,som resten utav parken. Allting var slitet och trist. Det enda gumsan kunde göra var att gunga,åka ruschkana och gå i små tunnlar - det kan vi ju göra närsomhelst annars så det var synd :(
Jaja,vi kom i alla fall iväg på en liten familjeutflykt :D

Efter Rottneros åkte vi vidare för att hitta någonstans att äta. Efter mycket om och men hamnade vi på en restaurang i lilla Ekshärad. Kent är döpt där (i kyrkan naturligtvis - inte restaurangen ;D).
När vi fått i oss lite mat åkte vi till kyrkogården för att titta till Kents storebrors grav....

Sedan blev det en tripp till Hagfors. Där sprang Kent in på jaktaffären för att kika lite - de har tydligen gjort om och då var han tvungen att kolla hur det ser ut ;)

Efteråt köpte vi med lite fikabröd och åkte hem till Kents pappa :P

Runt halv sex drog vi oss hemåt - både jag och gumsan somnade efter en stund ;)

När vi kom hem blev det kvällsmat för gumsan följt av lite bus. Sedan var det läggdags för skruttan.
Kent var iväg och spelade brännboll så han kom nyss hem igen. Sitter och spelar tevespel nu - min lilla älskade nörd ;D

Jag måste försöka somna snart eftersom jag ska jobba i morgon bitti.

Natti natti =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0