Belöning :)

God kväll god kväll :)

Åh,jag är sååå mätt - åt en kebabrulle för en stund sedan. Jag tyckte jag förtjänade att äta vad jag ville från pizzerian,eftersom jag varit duktig ett bra tag nu - det kommer aldrig att fungera om jag inte fuskar ibland ;) Jag har dock inte ätit mer kalorier än jag ska så det är lugnt =D
Gumsan tyckte det var riktigt gott med mat - hon fick en egen vesuvio barnpizza,som hon åt upp nästan halva av :) Hon är ett litet matvrak precis,som sina föräldrar ;)
Efter maten busade hon en stund innan det var dags att sova. Jag tror hon somnade på en gång för jag har inte hört ett ljud ifrån hennes rum :D

Min "viktresa" började faktiskt bra. Jag gick ner nästan 2,5 kg första veckan :) Det tycker i alla fall jag är bra =P
I morgon är det dags för min andra vägning. Det ska bli intressant att se hur mycket jag gått ner denna gång :)

Hittills har jag inte haft några problem alls med att inte äta sötsaker - har inte känt det minsta sug efter något sådant. Jag blir inte ens läskad när jag folk sitter bredvid mig och äter godis. Det jag är allra mest förvånad över är att jag inte saknar choklad,som jag egentligen älskar.
Jag är riktigt stolt över mig själv =D Jag har stått inför mååånga frestelser utan att falla för dem,fast jag egentligen kan äta vad jag vill bara jag inte äter mer kalorier än jag ska på en dag.
Jag hoppas verkligen att detta fortsätter lika smidigt ;)

Nu ska jag läsa några bloggar innan det är dags för sista promenixen med vovsingarna och sedan mys i soffan med sambon =D

Natti natti :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0