22 år gammal =)

God morgon på er =)

Idag vaknade jag några minuter innan halv sju (precis på klockslaget av min födsel för 22 år sedan) av en grattispuss från älsklingen :)

Jag slumrade till en stund igen,men när Kent gått iväg till jobbet hörde jag Qvittra morra och sådär nere så jag fick släppa in Bessy och Stei på "deras" rum medan Qvittra följde med mig upp. Stackaren,som inte får vara i fred. T o m Bessy ska hålla på...

Jag låg i sängen och varvade sömn med vakenhet till kvart i åtta sedan tog jag en tur med vovarna så nu är det lösa i huset allihopa - hittills har det gått bra,men Stei måste ju vara vid Qvittra hela tiden. Jag tycker han borde hålla sig borta då Qvittra tydligen sa ifrån många gånger i natt med.
Det är synd om honom,som inte förstår vad,som händer - hoppas lilla vovsingen löpt färdigt snart så vi kan återgå till vardagen =D

Älsklingen har precis varit hemma med stenplattor till uteplatsen - han ska sluta tidigare från jobbet idag för att få den färdig innan vi får massa gäster i eftermiddag :P

Jag sitter och väntar på att lilla skrutta ska vakna så vi kan äta frukost och baka tårtor =)
Sedan ska jag bära upp lite grejor från vardagsrummet till sovrummet eftersom vi kommer vara där i fall det blir dåligt väder (det ser tyvärr inte särskilt ljust ut).
Efter det tänkte jag duscha mig själv och bada gumsan ;D

Det är ju typiskt att solen inte kan vissa sig nu när jag är ledig - igår skulle vi ju ha badat,men det blev det inget med :/ Jaja,jag överlever ändå :)

Idag är ingen vanlig dag för idag är det lilla Jennys födelsedag - hurra hurra hurra ;D

Ha det bäst :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0