Vovve nummer 3 hemma igen =)

Hejsan :P

Gumsan och jag började min lediga fredag runt kl.7.30. Det första vi gjorde var att plocka rätt lite på gumsans rum samt byta hennes gardiner och ställa in en stjärna. Det fannis inget att hänga den i så jag får fixa det sen.

Sedan åt vi frukost och gjorde oss iordning. Efter det åkte vi till Hagfors för att hämta Bessie,som blev opererad igår - fyra knölar tog de bort och skickade iväg på analys. Vi håller tummar och tår för att det inte är något allvarligt!
Bessie är inte särkilt glad eftersom hon har en tratt på huvudet. Hon kommer behöva ha den i 10 dagar så hon inte tar bort stygnen.
Förutom det är hon pigg. Hon blev såå glad när hon såg mig och gumsan förut :)

Mirja bjöd på fika när vi kom =) Efter att ha suttit och pratat ett tag gick vi över tills Kent farmor och farfar. Där fick gumsan godis och flera set med sängkläder ifrån Kents faster :P Ett av dem var det Pippi på - det kommer bli populärt =P

När vi kom hem för en stund sedan åt vi smörgåsar i soffan innan jag lade gumsan. Hon får inviga växasängen,som Kent gjorde iordning igår. Då ville hon inte sova i den,men det verkar faktiskt,som att hon sover. Hon har inte kommit nerspringande än i alla fall ;D

Jag ska passa på att ta igen mig en stund för när gumsan vaknar är det dags att julpynta färdigt. Vardagsrummet fixade jag igår så det är klart - i alla fall för ett tag :) Jag väntar nog med att ta fram tomtar och sånt. Det fixar jag om någon vecka eller så.

Ha det bäst!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0