Sista fredagen för i år :)

God morgon :D

Idag sov jag till åtta och gumsan vaknade strax innan halv nio. Det var skönt med lite sovmorgon,men jag kom i säng rätt sent igår så jag är inte mer utvilad än jag brukar vara :)

Efter att ha slängt på mig lite kläder tog jag ut Stei och Bessy en sväng medan gumsan stod i fönstret och tittade på oss :P Qvittra är med Kent ute i skogen och jagar så Stei saknar henne - står och ylar! Jag är glad för att vi ska åka sen så jag slipper höra honom ;D

När vi kom in var det frukostdags. Gumsan är inne i en period då hon knappt äter så hon tog inte många skedar av yoghurten och flingorna. Hon vet att det finns mycket mer spännande saker än att äta ;P Det är rätt frustrerande när hon inte äter,men jag får bita ihop - det går över snart. Hon har varit så förut så jag är inte särskilt orolig den här gången. Jag vet att hon klarar sig ändå =D




Nu håller gumsan på och grejar inne på sitt rum. Hon har lagat mat och håller på att lägga dockan,som hon tycker behöver sova ett tag ;)
Jag har packat en väska till gumsan eftersom det är farmor,som hämtar henne på dagis idag.

Jag ska ta och busa lite med gumsan innan det är dags att sticka iväg.

Hoppas ni får en supermysig fredag =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0