Luftning!

God kväll =)

Jag och lilla familjen har haft en mysig eftermiddag/kväll :D
När Kent kom hem från jobbet smög jag upp för att träna. Sedan fick Kent sticka tillbaka till jobbet
en sväng. Under tiden badade/duschade gumsan och jag. Gumsans brännsår läker fint! Hon reagerade inte när jag gjorde rent det med lite tvål och vatten så hon verkar inte ha ont.
Efter att vi blivit rena fick hon springa i bara blöjan tills det var dags att sova. Det var nog bra för såret att få luftas ett par timmar.

När Kent kom hem igen fixade jag mat medan han tittade på teve och gumsan åt rester från lunchen. Hon var nog hungrig för hon åt 2 potioner av det samt lite av våran kvällsmat :P

Efter att busat en stund till hjälptes Kent och jag åt att lägga om gumsans arm - det är inte det lättaste,men tillslut går det!
Sedan fick det bli natten för gumsan och soffmys för oss "vuxna" =D
Vi sitter alltså här och slöar,som vilken annan kväll som helst ;)

Natti natti!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0