Ledig :)

Hejsan =)

Idag har jag kommit över min värsta ilska! Jag blir bara så trött på att ställa upp för folk eftersom jag aldrig får något tillbaka!

Nu skakar jag av mig det och koncenterar mig på det positiva :D Vinterns första snö kom igår - jag var påväg för att hämta gumsan på dagis när det började. Jag satt och log,som ett glatt litet barn på julafton ;) Jag har längtat efter snö så det känns skönt att den äntligen kommit :P Förhoppningsvis kommer det mer under de närmaste dagarna så jag kan ta med mig gumsan ut för att åka pulka =D

Idag vaknade vi strax efter halv åtta. Vi började med att slänga in en maskin med tvätt plus vika det,som hängde. Jag hamnar lätt efter med allt hushållsarbete när jag jobbar och sådär. Jag får ta igen det idag eftersom jag är ledig.
Dessutom MÅSTE jag träna - har inte gjort det på flera veckor! Jag måste komma igång så jag blir av med de sista 10 kilona!

Jag ska ta och göra gumsan iordning sedan ska jag sätta igång och städa medan gumsan tittar på "Pippi Långstrump" =)

Ha det gött ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0