Julsånger =)

God morgon =)

Här fick vi ingen sovmorgon idag. Jag vaknade redan kl.6 när Kents alarm ringde för första gången. Sedan somnade jag om några minuter för att vakna igen nästa gång alarmet ringde.
När Kent gick upp runt 6.45 hade gumsan också vaknat. Förutom att vi vaknade tidigt var gumsan och jag vakna en sväng runt två då gumsan vaknade. Efter att ha myst en stund i hennes säng gick vi ner och fixade välling. Gumsan somnade,som en stock och sov gott tills vi gick upp :D

Medan jag låg kvar och slöade i sängen höll gumsan på och grejade. Hon gick omkring med en bok och sjöng julsånger - såg och lät jättegulligt eftersom hon bara kan några enstaka ord av varje sång :P

Förutom lite skönsång har vi hunnit med att äta frukost och diska. Nu är gumsan i full gång med att greja =)
Jag ska strax packa iordning hennes skötväska. Hon ska nämligen sova hos Monica i natt eftersom Kent ska jaga i morgon bitti och jag jobbar så blir det smidigare om hon sover över.

Något,som inte blir lika smidigt är dagens dagishämtning. Monica,som oftast hämtar gumsan när jag jobbar kvällen är på julbord,så Kent har hennes bil. Det är ju bra,men eftersom vi bara har en bilstol får jag plocka ur den när jag lämnar gumsan på dagis så att Kent får med både gumsan och den hem. Jag får se om jag får lämna den på dagis eller Monicas jobb,där Axel är idag.

Nu har jag och gumsan lite att greja med innan det är dags att åka så vi hörs antingen ikväll eller i morgon eftermiddag.

Ha det bäst =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0