Ännu en lång dag.....

God kväll =)

Idag har jag haft ännu en lång dag. Först jobbade jag till kl.12. När jag slutat stack jag hem till mamma för att byta om innan vi åkte till Maxi så mamma,som inte har någon bil,fick handla :D
Sedan åt vi pannkakor,som mamma gjort på förmiddagen.
Efter det åkte jag tillbaka till jobbet för att gå en utbildning. Vårat arbetslag är uppdelat i 2 grupper,som kommer att gå olika delar av utbildningen vid 5 olika tillfällen. Den går ut på att personalen ska lära känna varandra bättre samt lära oss att bearbeta saker,som händer både på jobbet och fritiden,på "rätt" sätt.
Jag tycker att det verkar intressant och lärorikt :P

Efter utbildningen åkte jag för att hämta gumsan på dagis innan vi åkte vidare hemåt. Där väntade en sjukling i form av min kära sambo :/ Han är väldigt förkyld och hade efter mycket tjat från både chefen och chefens pappa gått hem från jobbet strax innan lunch.
De flesta män brukar ju tycka så himla synd om sig själva när de är dåliga,men min karl ringde inte ens för att tala om det! Jag fick veta det när jag ringde honom strax innan fyra när jag var påväg till dagis :P

När vi busat en stund fixade jag kvällsmat innan gumsan sa att hon ville sova. Sagt och gjort - hon fick välling i växasängen. Det är tredje natten i rad,som hon sover i den. Första natten gick det,som ni säkert redan vet,jättebra :D Igår och idag låg hon vaken en stund och ropade på mig,men hon somnade tillslut.
Hon måste vara vääääldigt sliten idag för jag var nyss in till henne för att sätta på henne blöjan,som hon tagit utav sig - hon reagerade knappt! Hon sa "mamma" lite tyst i sömnen,men då fick hon en flaska med ljummet vatten och hann aldrig vakna =)

Min kära sambo somnade innan gumsan så nu är bara jag och vovsingarna,som jag nyss varit ute med,vakna. Jag börjar dock känna mig trött så vi får se hur länge till jag orkar hålla ögonen öppna ;)
I natt sov jag inte särskilt bra så jag hoppas att jag kan ta igen lite sömn.
I morgon ska jag och gumsan träffa Linn efter att jag slutat jobbet kl.12 =D Det var längesen så det ska bli kul :P
Natti natti =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0