Våran tidiga morgon

God morgon/god förmiddag =)

Gumsan sov gott enda fram till runt fem i morse. Då vaknade hon och var ledsen. Jag gick omkring med henne för att försöka få henne att somna om,men det ville hon inte. Till slut kröp vi ner i min och Kents säng då somnade hon :D

Runt halv sju vaknade hon igen av att Kents väckarklocka ringde. Sedan ville hon inte somna om. Eftersom hon skulle till dagis tyckte jag att hon behövde sova ett tag till så jag gjorde iordning välling och lade henne i sin säng. Då somnade hon och sov till jag var tvungen att väcka henne strax efter åtta.

Efter frukost m.m stack vi iväg hem till Monica för att hämta hennes mobil,som hon glömt. Sedan åkte vi vidare till dagis innan jag tog en sväng förbi Monicas jobb för att lämna telefonen.

När jag kom hem ringde Kent så jag tog en tur till gården för att ge honom en limpa.
Efter det blev det en tur med vovsingarna innan jag gjorde iordning frukost,som jag nu avnjuter i soffan =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0