Väldigt bra början :D

Hejsan hejsan :P

Gumsan ville inte sova förut så hon och jag tog en sväng till Maxi i Karlstad för att handla lite gott inför kvällen. Vi hade dåligt med blöjor så det köpte vi också :)
Dessutom köpte vi en ny tandborste till skruttan plus håraccesoarer - hon vill inte gärna att jag grejar för mycket med håret så jag ska prova med pannband och diadem =D Jag provade faktiskt ett pannband i affären eftersom jag ville kolla att det passade och då sa hon ingenting så hon kanske godkänner det - superdupersöt blev hon i alla fall ;)

Vi sprang på Kicki och Edvin vid blöjavdelningen. Trevligt trevligt :P

För gumsan,som somnade i bilen,blev det natten redan runt åtta när vi kom hem så vi får se hur länge hon sover i morgon.
Älsklingen och jag har haft det mysigt med lite gott att tugga på framför teven =) Jag har faktiskt också ätit lite godis - jag tycker ja förtjänar det efter att knappt ha ätit något sånt alls sedan jag gick med i viktklubb.se. Det går förresten rätt bra :P Jag har snart gått ner 5 kg och har redan minskat ca 10 cm i midjan. Fattar ni 10 cm!! Jag måste erkänna att jag är liiiite stolt över mig själv =D

Nej,nu har älsklingen kommit tillbaka efter en snabb sväng på jobbet så jag ska strax göra honom sällskap i soffan igen :P

Natti natti :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0