Trevligt sätt att vakna på!!

God morgon :D

Idag vaknade gumsan och jag strax efter tuppen - närmare bestämt halv åtta. Eller gumsan vaknade då,själv hade jag legat vaken och lyssnat på en ylande hund i någon timme. Kent fick ge sig iväg på eftersök med Qvittra igen och Stei,som är BESATT av henne,blev tokig. Han ylande konstant tills de kom hem. Jag tror knappt han hämtade luft ens. Eftersom jag vet att det är lönlöst att säga till honom var det bara för mig att försöka ignorera ylandet,vilket absolut inte var det lättaste. Jag är glad över att gumsan kunde sova såpass länge ändå. Hon vaknade inte förrän Kent var hemma igen och vovven tyst - det blev kanske för tyst på en gång ;)

Jag har i alla fall ätit frukost nu. Gumsan ville inte ha så hon får senare.
Nu sitter gumsan naken i våran säng och "ritar" samt läser i en av pappas tidningar =D

Vi får se vad vi ska hitta på idag - det verkar bli lika träligt väder,som igår. Jag skulle tro att det blir en mysdag inomhus - inte helt fel det heller :P Kent är iväg och jobbar en stund,men han skulle snart vara hemma igen sa han så vi får väl se ;)

Ha en bra dag =P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0