Rolig bäddning m.m

God morgon god morgon :P

Gumsan tog inte sovmorgon idag - vaknade runt halv åtta. Efter ett blöjbyte med skrik från gumsan,som har ont,så blev det bus =D Sedan åt vi frukost och tog ut hundarna.
Jag har hängt tvätt och väntar nu på att den andra maskinen ska bli klar. "Vi" har renbäddat min och Kents säng - med vi menar jag att gumsan hoppade runt i sängen under tiden ;) Det var inte det lättaste att bädda,men det har nog aldrig varit så roligt förut =D

Gumsan håller på med en väska ute i hallen. Hon öppnar och stänger dragkedjan och gör om det igen - det verkar vara superkul ;P
Nu har hon dock tröttnat för nu kom hon in till mig med nappflaskan,som jag glömde här uppe i morse. Hon har hittat någon kartong,som är intressant :D Skönt att hon är lättroad =)

Ha en bra dag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0